Investor
Bli investor I
Key Account
Utvikling med personlig og lokalt engasjemenT

Investor
Bli med som investor I Key Account
Finansiert
20,0 %
Tegnet BELØP
1.000.000
Lukkes dato
30.06.24
Verdivurdering:
50 MNOK
Aksjer for salg:
500.000
Pris per aksje:
10 NOK
Minste tegning:
5000 aksjer (50.000 NOK)
verdiforslag
Key Accounts verdiforslag
- Økt effektivitet gjennom innovasjon og bruk av nye teknologier.
- Økt konkurransedyktighet gjennom deling av ressurser og kompetanse.
- Bedre kundetilbud gjennom tilpassing til markedsbehovet.
- Felles verdiskaping for alle partnere gjennom samhold og samarbeid.
- Redusert finansiell risiko med et felleseid partnerkonsept.
MERVERDI OG STRATEGISK BIDRAG
24SevenOffice er en strategisk partner
24Sevenoffice har tegnet seg for en million kroner i denne emisjonen og skal bidra med utvikling av strategiske tjenester, kompetanse- utvikling og programvare for Key Account.
Dette er akkurat det bransjen trenger og en fantastisk timing!
Stian Rustad, gründer 24sevenOffice

LAV RISIKO - VELETABLERT FORRETNINGSMODELL
Hvorfor investere i Key Account
Skalerbar modell med stort potensiale for vekst
Delte tjenester gir redusert risiko og økt verdiskapning
Markedsfordel gjennom deling av ressurser
Ny teknologi som gjør små aktører konkurransedyktige
REPETERENDE INNTEKTER
Key Accounts forretningsmodell

Vekst
Gjennom både lokal og nasjonal markedsføring med oppfølging fra vårt salgsteam finner vi nye kunder og gjennomfører innledende kundemøter.

inntjening
Våre tjenester og løsninger forenkler overgangen til en mer rådgivende rolle, samtidig som vi deler på kompetanse og ressurser.

Effektivisering
Sammen med våre strategiske partnere og tredjepartsleverandører skal vi effektivisere rutiner og oppgaver for byråene og deres kunder.
Key Account
Svært god timing
Regnskapsbransjen er moden
for modernisering
Ny teknologi skaper
nye muligheter
Stor forventet
markedsvekst
Utforske
LAST NED prospekt

verdiforslag
Key Account hjelper regnskapsbyråer å

- Utvide sitt tjenestetilbud
- Utnytte sine ressurser bedre
- Nå nye kundegrupper
- Skape nye inntektsstrømmer
- Ta opp konkurransen med større byråer
regnskapsbransjen
Key Account - Ny dynamikk i regnskapsbransjen
Med tre uavhengige forretningsområder er Key Account Gruppen godt rustet for vekst. Hver for seg, dekkes disse områdene av Key Account Gruppens datterselskaper, mens holdingselskapet sikrer overordnet styring og strategisk koordinering.
Partnerkonsept
- Omsetningsbasert inntekt
- Kjøp og salg av ledig kapasitet
- Kickback fra tjenesteleverandører
- Økt tjenestetilbud
- Mer rådgivning
Regnskapsbyrå
- Løpende regnskapsføring
- Lønnskjøring
- Bransjetilpasset rapportering
- Årsregnskap
- Rådgivningstjenester
Andre tjenester
- Styrerådgivning
- Kurs
- Verdivurdering av selskaper
- Interimledelse
- Finansiering
Slik skiller Key Account seg fra konkurrentene
Landsdekkende men lokal
Tilgang til et landsdekkende nettverk av erfarne regnskapsbyråer.
Deling av kompetanse:
Bedre konkurranseevne med tilgang til ressurs- og kompetansepool.
Tilpassede løsninger
Bransjetilpassete rapporter og tjenester ved bruk av AI-løsninger.
Felleseie
Felles mål og interesse gjennom sameie og partnerskap.
Desentral verdiskapning
Key Account bidrar til verdiskapning hos hver enkelt partner.
STABIL VEKST FOR BRANSJEN
Det norske markedet
«Når kundene opplever at regnskapsførerens tradisjonelle oppgaver erstattes av teknologi, endrer det forventningene deres til regnskapsbransjen og ikke minst til regnskapsførerens rolle.» (Finanstilsynet)

- De sliter med å få tak i dyktige regnskapsmedarbeidere.
- De mangler tilgang til spisskompetanse og har ikke råd til å ansette spesialister.
- De har ikke tilstrekkelig kompetanse eller ressurser til å drive med markedsføring.
- Det er ressurskrevende å utforske og automatisere økonomiske tjenester, særlig innen bransjetilpasset rapportering.
- De mangler verktøyer og er dermed forsiktige med å tilby økonomisk og forretningsmessig rådgivning.
verdiforslag
Salgs- og markedsfokus
2024 - 2028
- Konservativ vekst for 2024 og 2025. Økt veksttakt når tjenestetilbudet er godt implementert.
- Forventet markedsandel på 6% av samlet omsetning for bransjen i 2028.
- Forventet kundegruppe på omkring 30.000 sluttkunder.
- Trendsetter og foregangsbedrift for implementering av rådgivningstjenester.

UTVIKLING 2021 - 2028
ROADMAP
EN BRANSJE PREGET AV NOEN FÅ GIGANTER OG MANGE SMÅ AKTØRER
DET NORSKE MARKEDET

